Kies uw land of regio.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Scherp ontwerp van mobiele telefoons keert terug naar Japan! Dai Zhengwu eist de implementatie van One Sharp-spirit

Core Technology News, Sharp van Hon Hai lanceerde officieel het high-end model AQUOS R3 op de 16e. Het is wel verstaan ​​dat het ontwerp van de mobiele telefoon is ontworpen door het Japanse hoofdkantoor, vergeleken met het vorige ontwerp van Hon Hai's Kangfa, gelijk aan Sharp. De sleutel tot de terugkeer van mobiele telefoons naar Japanse afkomst is het implementeren van het One Sharp-concept waarom Sharp-president Dai Zhengwu heeft gevraagd.

Na het aandeelhouderschap van Hon Hai in april 2016 lanceerde Sharp de eerste mobiele telefoon SHARP P1, die in juli door het merk Sharp in Taiwan op de Taiwanese markt werd teruggebracht. Vanwege de urgentie van die tijd werd het echter rechtstreeks in Taiwan geïntroduceerd. Sharp richt zich op het ontwerp voor geheel Japan en trekt Taiwanese consumenten aan.

Vanwege de strategische factoren van de groep werd de latere Sharp mobiele telefoon, die in Taiwan werd verkocht, echter ontworpen door Kangfa Technology, het toenmalige verkoopkantoor van agentschappen, en begon hij producten uit de supply chain van Taiwan te introduceren, inclusief het gebruik van chips voor mobiele telefoons geproduceerd door MediaTek. .

Een dergelijke strategie wordt echter weerspiegeld in de marketingstrategie van de markt. Het maakt ook mobiele Sharp-telefoons meestal gebaseerd op instapmodellen en heeft zelden vlaggenschipmodellen, die ook het imago van het merk beïnvloeden.

Nadat Dai Zhengwu de tweede termijn van president Sharp inging, begon hij te eisen dat de dominantie van het ontwerp naar het Sharp-hoofdkwartier moest terugkeren om de eerder gedecentraliseerde ontwerprechten terug te vorderen. Het is wel verstaan ​​dat Dai Zhengwu gelooft dat de Japanse afkomst van Sharp het grootste voordeel is, dus hoewel de productie nog steeds verantwoordelijk is voor Fu Zhikang, worden het ontwerp en de verkoop allemaal gedomineerd door Sharp.

Het is ook vermeldenswaard dat Sharp eerder bijna een op zichzelf staand model was. In vergelijking met de andere tactieken van Samsung in de branche is de strategie van Sharp duidelijk zwak. Nu begint het ook de belangrijkste modellen in verschillende rangen te gebruiken. De reputatie van Zhenpu op de markt voor mobiele telefoons zal ook worden weerspiegeld in het transcript van Dai Zhengwu als president Sharp.